GARANTIE EN ONDERHOUD
Toestellen
Algemeen
Lees bij de aankoop van ieder nieuw toestel grondig de handleiding.

U krijgt op alle toestellen een fabrieksgarantie van twee jaar. Binnen die twee jaar is het de fabrikant die de service (gratis) verleent.
Sommige leveranciers bieden een garantie van vijf jaar aan, al dan niet tegen een meerprijs.

Wat te doen bij een technisch defect?
- bel naar LMW en Keukens, zodat wij de fabrikant kunnen verwittigen.
- neem rechtstreeks contact op met de fabrikant.

Onderhoud
Reinig toestellen volgens de handleiding.
RVS-spoelbakken en keramische kookplaten worden best gereinigd met staalfix.
Verwijder geregeld het kalk van uw kranen.

Keuken
Onderhoud
Het dagelijks onderhoud doet u met een vochtige doek met een beetje reinigingsproduct.

Waarschuw LMW en Keukens onmiddellijk wanneer:
- er sprake is van een waterlek.
- er een beschadiging is aan uw MDF- of kunststof keuken (om opzwellen te voorkomen).
- een lade of deur schuurt.

Piepen of schuren van hang- of sluitwerk lost u op door een beetje olie aan te brengen.

Wat mag u zeker niet doen:
- de keuken kletsnat maken.
- de vaatwasser onmiddellijk na het einde van het programma openen. Laat de temperatuur nog even zakken, en open de vaatwasser enkel bij het in- en uitladen.
- de deuren forceren bij het opendraaien.
- poetsen met bijtende of ongeschikte producten.

Garantie
LMW en Keukens geeft u 10 jaar garantie op uw keuken, die enkel geldt als u de bovenstaande voorschriften in acht neemt.

De garantie geldt niet voor:
- de normale werking van materialen.
- beschadigingen die het gevolg zijn van verkeerd gebruik van de keuken.
- beschadigingen die het gevolg zijn van slecht onderhoud.